نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
سرخط خبرها

 اعلام ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۷۴۷۲۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
 اعلام ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم مطهر رضوی
به مناسبت ایام شهادت امام باقر (ع)، ویژه برنامه‌های متنوعی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این ویژه برنامه‌ها در شب و روز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام باقر (ع) مصادف با هفتم ذی الحجه، با محوریت صحن پیامبر اعظم (ع)، مسجد گوهرشاد و صحن امام حسن مجتبی (ع) ویژه عموم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

ویژه برنامه شب شهادت امام باقر (ع)، از ساعت ۱۹ شب گذشته در صحن پیامبر اعظم (ص) آغاز شده است. در این مراسم حجج اسلام و المسلمین راشد یزدی و سید آبادی سخنرانی داشتند. همچنین مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مهدی سروری، علیرضا خاکساری، خوش چهره و خالق پور به مدیحه‌سرایی، مرثیه‌خوانی و قرائت ادعیه پرداختند.

همزمان با صبح شهادت مصادف با یکشنبه ۲۷ تیرماه نیز مراسم ویژه‌ای در مسجد گوهرشاد تدارک دیده شد. در این مراسم که از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد، آیت‌الله علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در جمع عزاداران سخنرانی خواهی کرد. در ادامه مراسم مداح و ذاکر اهل بیت (ع) امیر عارف به مدیحه سرایی می‌پردازد و ابراهیم احمدی نیز زیارت امین الله را قرائت خواهد کرد.

در شام شهادت امام باقر (ع) نیز حجت‌الاسلام و المسلمین فرزانه از ساعت ۱۹ در صحن پیامبر اعظم (ص) در سخنانی به تبیین شخصیت و سیره امام باقر (ع) خواهد پرداخت. مرثیه‌سرایی سید مصطفی حسینی، شعرخوانی ابوالفضل مبارز از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

همچنین مراسم هیئت عالم آل محمد (ص) ویژه خدمه و خادمیاران یکشنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام و الملسمین مهدی شریعتی‌تبار و مرثیه‌سرایی مهدی سروری برپا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->